نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آسیب‌شناسی آسیب‌شناسی شیوه اجرای برنامه درسی رشته «آموزش جغرافیا» در دانشگاه فرهنگیان [دوره 15، شماره 56، 1399، صفحه 65-88]
  • آموزش آسیب‌شناسی شیوه اجرای برنامه درسی رشته «آموزش جغرافیا» در دانشگاه فرهنگیان [دوره 15، شماره 56، 1399، صفحه 65-88]
  • آموزش ابتدایی شناسایی ‌مؤلفه‌های شایستگی‌های مرتبط با فناوری برای برنامه درسی قصدشده رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان براساس TPACK [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 71-110]
  • آموزش پیش‌دبستانی شناسایی صلاحیت‌های حرفه‌ای مربیان پیش‌دبستانی در فرایند برنامه‌ریزی درسی [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 41-70]
  • آموزش جغرافیا آسیب‌شناسی شیوه اجرای برنامه درسی رشته «آموزش جغرافیا» در دانشگاه فرهنگیان [دوره 15، شماره 56، 1399، صفحه 65-88]
  • آموزش زبان و ادبیات فارسی ارزشیابی شایستگى تولید و اجرای آزمون‌های تحصیلی در دانشجومعلمان آموزش زبان و ادبیات فارسی [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 111-144]
  • آموزش کارآفرینانه شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های تغییر بینش دبیران برای آموزش کارآفرینانه به‌منظور ارائه یک مدل کیفی [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 205-228]
  • آینده پژوهی شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های تغییر بینش دبیران برای آموزش کارآفرینانه به‌منظور ارائه یک مدل کیفی [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 205-228]

ا

  • اجتماع پژوهشی تحلیل محتوای کتاب‌های درسی پایه پنجم ابتدایی بر اساس مؤلفه‌های برنامه درسی آموزش فلسفه برای کودکان مبتنی بر هوش معنوی [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 115-152]
  • اخلاق مؤلفه های اخلاق حرفه ای معلمان: مرور سیستماتیک براساس مدل رایت [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 145-174]
  • اخلاق حرفه‌ای مؤلفه های اخلاق حرفه ای معلمان: مرور سیستماتیک براساس مدل رایت [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 145-174]
  • ارزیابی ارزیابی ظرفیت کتاب‌های درسی بخوانیم دوره ابتدایی از حیث تطابق با چارچوب سنجش مطالعه پرلز 2016 [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 183-204]
  • ارزیابی ارزیابی وضعیت عنصر محتوا در برنامه درسی اجرا شده دوره کارشناسی رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان از منظر رویکرد یادگیری مادام‌العمر [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 9-40]
  • اصلاحات برنامه‌درسی تغییر برنامه درسی ریاضی مدرسه‌ای: چالش‌ها و تحقیقات مورد نیاز [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 107-128]
  • اعتماد سازمانی تحلیل نقش اعتماد سازمانی، همکاری میان معلمان و تصمیم‌گیری مشارکتی بر فعالیت تدریس معلمان با میانجیگری خودکارآمدی معلمان (مدل‌یابی معادلات ساختاری) [دوره 15، شماره 56، 1399، صفحه 166-141]
  • الگوی ارتباط کلامی فلاندرز مقایسه الگوی ارتباط کلامی فلاندرز در مدارس ابتدایی عادی و هوشمند [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 93-114]
  • الگوی فولن ارزیابی تغییر برنامه درسی پایه ششم ابتدایی در شهرستان کوهرنگ بر اساس الگوی فولن [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 175-204]

ب

  • برنامه درسی ارزیابی وضعیت عنصر محتوا در برنامه درسی اجرا شده دوره کارشناسی رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان از منظر رویکرد یادگیری مادام‌العمر [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 9-40]
  • برنامه درسی آموزش بهداشت و ارتقای سلامت طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی آموزش بهداشت و ارتقای سلامت در دوره دبستان بر اساس مفروضه های نظام سلامت [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 31-62]
  • برنامه درسی استم تلفیقی طراحی الگوی مفهومی برنامه‌ درسی تلفیقی استم (علوم، فناوری، مهندسی، ریاضی) در دوره ابتدایی کشور ایران [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 63-92]
  • برنامه‌درسی ریاضی مدرسه ای تغییر برنامه درسی ریاضی مدرسه‌ای: چالش‌ها و تحقیقات مورد نیاز [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 107-128]
  • برنامه درسی قصد شده شناسایی ‌مؤلفه‌های شایستگی‌های مرتبط با فناوری برای برنامه درسی قصدشده رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان براساس TPACK [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 71-110]
  • برنامه ریزی درسی شناسایی صلاحیت‌های حرفه‌ای مربیان پیش‌دبستانی در فرایند برنامه‌ریزی درسی [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 41-70]

پ

  • پایه پنجم ابتدایی ضرورت تدوین معیارهای روبریک کیفی برای اجرای موفقیت‌آمیز ارزشیابی توصیفیِ درس ریاضی دوره ابتدائی [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 5-40]
  • پایه ششم ارزیابی تغییر برنامه درسی پایه ششم ابتدایی در شهرستان کوهرنگ بر اساس الگوی فولن [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 175-204]

ت

  • تحلیل محتوا ارزیابی ظرفیت کتاب‌های درسی بخوانیم دوره ابتدایی از حیث تطابق با چارچوب سنجش مطالعه پرلز 2016 [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 183-204]
  • تحلیل محتوای کیفی طراحی الگوی مفهومی برنامه‌ درسی تلفیقی استم (علوم، فناوری، مهندسی، ریاضی) در دوره ابتدایی کشور ایران [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 63-92]
  • تحول آموزش و پرورش تغییر برنامه درسی ریاضی مدرسه‌ای: چالش‌ها و تحقیقات مورد نیاز [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 107-128]
  • تصمیم‌گیری مشارکتی تحلیل نقش اعتماد سازمانی، همکاری میان معلمان و تصمیم‌گیری مشارکتی بر فعالیت تدریس معلمان با میانجیگری خودکارآمدی معلمان (مدل‌یابی معادلات ساختاری) [دوره 15، شماره 56، 1399، صفحه 166-141]
  • تعامل سازنده اثر تدریس به روش معکوس در پیشرفت یادگیری ریاضی در بین دانش‌آموزان دختر پایه هفتم [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 129-154]
  • تغییر برنامه درسی تغییر برنامه درسی ریاضی مدرسه‌ای: چالش‌ها و تحقیقات مورد نیاز [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 107-128]
  • تغییر برنامه درسی ارزیابی تغییر برنامه درسی پایه ششم ابتدایی در شهرستان کوهرنگ بر اساس الگوی فولن [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 175-204]
  • تغییر بینش دبیران شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های تغییر بینش دبیران برای آموزش کارآفرینانه به‌منظور ارائه یک مدل کیفی [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 205-228]

چ

  • چارچوب سنجش ارزیابی ظرفیت کتاب‌های درسی بخوانیم دوره ابتدایی از حیث تطابق با چارچوب سنجش مطالعه پرلز 2016 [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 183-204]

ح

  • حوزه معنایی بررسی متون کتاب‌های فارسی (بخوانیم) اول تا سوم دبستان بر اساس نظریه‌ شبکه‌های معنایی [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 153-182]

خ

  • خودکارآمدی تحلیل نقش اعتماد سازمانی، همکاری میان معلمان و تصمیم‌گیری مشارکتی بر فعالیت تدریس معلمان با میانجیگری خودکارآمدی معلمان (مدل‌یابی معادلات ساختاری) [دوره 15، شماره 56، 1399، صفحه 166-141]

د

  • دانش‌آموزان پایه هشتم تبیین مدلی برای تدریس مبحث ساده‌کردن عبارت‌های جبری در پایه هشتم [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 41-64]
  • دانشجومعلمان مطالعه فراترکیب دستاوردهای برنامه روایت پژوهی برای معلمان و دانشجومعلمان [دوره 15، شماره 56، 1399، صفحه 5-40]
  • دانشگاه فرهنگیان آسیب‌شناسی شیوه اجرای برنامه درسی رشته «آموزش جغرافیا» در دانشگاه فرهنگیان [دوره 15، شماره 56، 1399، صفحه 65-88]
  • دانشگاه فرهنگیان شناسایی ‌مؤلفه‌های شایستگی‌های مرتبط با فناوری برای برنامه درسی قصدشده رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان براساس TPACK [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 71-110]
  • دانشگاه فرهنگیان ارزیابی وضعیت عنصر محتوا در برنامه درسی اجرا شده دوره کارشناسی رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان از منظر رویکرد یادگیری مادام‌العمر [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 9-40]
  • دانشگاه فرهنگیان ارزشیابی شایستگى تولید و اجرای آزمون‌های تحصیلی در دانشجومعلمان آموزش زبان و ادبیات فارسی [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 111-144]
  • دانش محتواییِ تخصصی‌شدة ریاضی مدرسه‌ای دیدگاه معلمان نسبت به تأثیر ریاضی دانشگاهی بر تدریس ریاضی مدرسه ای [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 155-190]
  • دبیران ریاضی دبیرستان دیدگاه معلمان نسبت به تأثیر ریاضی دانشگاهی بر تدریس ریاضی مدرسه ای [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 155-190]
  • دبیران ریاضی دوره اول متوسطه عوامل مؤثر و روابط بین آن‌ها در ارتقای استفاده از فناوری‌های دیجیتال در میان معلمان دوره دوم ابتدایی و دبیران ریاضی دوره اول متوسطه [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 65-106]
  • درس پژوهی شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های تغییر بینش دبیران برای آموزش کارآفرینانه به‌منظور ارائه یک مدل کیفی [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 205-228]
  • دستاوردها مطالعه فراترکیب دستاوردهای برنامه روایت پژوهی برای معلمان و دانشجومعلمان [دوره 15، شماره 56، 1399، صفحه 5-40]
  • دوره ابتدایی طراحی الگوی مفهومی برنامه‌ درسی تلفیقی استم (علوم، فناوری، مهندسی، ریاضی) در دوره ابتدایی کشور ایران [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 63-92]
  • دوره ابتدایی بررسی متون کتاب‌های فارسی (بخوانیم) اول تا سوم دبستان بر اساس نظریه‌ شبکه‌های معنایی [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 153-182]
  • دوره ابتدایی طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی آموزش بهداشت و ارتقای سلامت در دوره دبستان بر اساس مفروضه های نظام سلامت [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 31-62]
  • دوره دوم ابتدایی عوامل مؤثر و روابط بین آن‌ها در ارتقای استفاده از فناوری‌های دیجیتال در میان معلمان دوره دوم ابتدایی و دبیران ریاضی دوره اول متوسطه [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 65-106]

ر

  • روابط مفهومی بررسی متون کتاب‌های فارسی (بخوانیم) اول تا سوم دبستان بر اساس نظریه‌ شبکه‌های معنایی [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 153-182]
  • روایت پژوهی مطالعه فراترکیب دستاوردهای برنامه روایت پژوهی برای معلمان و دانشجومعلمان [دوره 15، شماره 56، 1399، صفحه 5-40]
  • روبریک کیفی ضرورت تدوین معیارهای روبریک کیفی برای اجرای موفقیت‌آمیز ارزشیابی توصیفیِ درس ریاضی دوره ابتدائی [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 5-40]
  • روش تحقیق ترکیبی تبیین مدلی برای تدریس مبحث ساده‌کردن عبارت‌های جبری در پایه هشتم [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 41-64]
  • روش‌شناسی پژوهش مرور نقادانه مطالعات انجام شده در حوزه مسائل کلامی ریاضی [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 191-212]
  • رویکرد آموزش سنتی اثر تدریس به روش معکوس در پیشرفت یادگیری ریاضی در بین دانش‌آموزان دختر پایه هفتم [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 129-154]
  • رویکرد کلاس درس معکوس اثر تدریس به روش معکوس در پیشرفت یادگیری ریاضی در بین دانش‌آموزان دختر پایه هفتم [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 129-154]
  • ریاضی دانشگاهی دیدگاه معلمان نسبت به تأثیر ریاضی دانشگاهی بر تدریس ریاضی مدرسه ای [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 155-190]
  • ریاضی مدرسه‌ای دیدگاه معلمان نسبت به تأثیر ریاضی دانشگاهی بر تدریس ریاضی مدرسه ای [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 155-190]

س

  • ساده‌کردن عبارت‌های جبری تبیین مدلی برای تدریس مبحث ساده‌کردن عبارت‌های جبری در پایه هشتم [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 41-64]
  • سکوت و ابهام مقایسه الگوی ارتباط کلامی فلاندرز در مدارس ابتدایی عادی و هوشمند [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 93-114]
  • سواد خواندن ارزیابی ظرفیت کتاب‌های درسی بخوانیم دوره ابتدایی از حیث تطابق با چارچوب سنجش مطالعه پرلز 2016 [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 183-204]

ش

  • شایستگى حرفه‌ای دانشجومعلمان ارزشیابی شایستگى تولید و اجرای آزمون‌های تحصیلی در دانشجومعلمان آموزش زبان و ادبیات فارسی [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 111-144]
  • شایستگی تولید و اجرای آزمون‌های تحصیلی ارزشیابی شایستگى تولید و اجرای آزمون‌های تحصیلی در دانشجومعلمان آموزش زبان و ادبیات فارسی [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 111-144]
  • شبکه معنایی بررسی متون کتاب‌های فارسی (بخوانیم) اول تا سوم دبستان بر اساس نظریه‌ شبکه‌های معنایی [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 153-182]

ص

  • صلاحیت های حرفه ای شناسایی صلاحیت‌های حرفه‌ای مربیان پیش‌دبستانی در فرایند برنامه‌ریزی درسی [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 41-70]

ط

  • طراحی الگوی برنامه درسی طراحی الگوی مفهومی برنامه‌ درسی تلفیقی استم (علوم، فناوری، مهندسی، ریاضی) در دوره ابتدایی کشور ایران [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 63-92]
  • طرح ارزشیابی توصیفی ضرورت تدوین معیارهای روبریک کیفی برای اجرای موفقیت‌آمیز ارزشیابی توصیفیِ درس ریاضی دوره ابتدائی [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 5-40]

ف

  • فعالیت تدریس معلمان تحلیل نقش اعتماد سازمانی، همکاری میان معلمان و تصمیم‌گیری مشارکتی بر فعالیت تدریس معلمان با میانجیگری خودکارآمدی معلمان (مدل‌یابی معادلات ساختاری) [دوره 15، شماره 56، 1399، صفحه 166-141]
  • فلسفه برای کودکان تحلیل محتوای کتاب‌های درسی پایه پنجم ابتدایی بر اساس مؤلفه‌های برنامه درسی آموزش فلسفه برای کودکان مبتنی بر هوش معنوی [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 115-152]
  • فناوری‌های دیجیتال عوامل مؤثر و روابط بین آن‌ها در ارتقای استفاده از فناوری‌های دیجیتال در میان معلمان دوره دوم ابتدایی و دبیران ریاضی دوره اول متوسطه [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 65-106]

ک

  • کتاب فارسی بررسی متون کتاب‌های فارسی (بخوانیم) اول تا سوم دبستان بر اساس نظریه‌ شبکه‌های معنایی [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 153-182]
  • کتاب های درسی پایه ی پنجم ابتدایی تحلیل محتوای کتاب‌های درسی پایه پنجم ابتدایی بر اساس مؤلفه‌های برنامه درسی آموزش فلسفه برای کودکان مبتنی بر هوش معنوی [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 115-152]

گ

  • گفتار دانش‌آموز مقایسه الگوی ارتباط کلامی فلاندرز در مدارس ابتدایی عادی و هوشمند [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 93-114]
  • گفتگوی غیر مستقیم مقایسه الگوی ارتباط کلامی فلاندرز در مدارس ابتدایی عادی و هوشمند [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 93-114]
  • گفتگوی مستقیم مقایسه الگوی ارتباط کلامی فلاندرز در مدارس ابتدایی عادی و هوشمند [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 93-114]

م

  • مؤلفه‌ مؤلفه های اخلاق حرفه ای معلمان: مرور سیستماتیک براساس مدل رایت [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 145-174]
  • محتوا ارزیابی وضعیت عنصر محتوا در برنامه درسی اجرا شده دوره کارشناسی رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان از منظر رویکرد یادگیری مادام‌العمر [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 9-40]
  • محتوای ریاضی ضرورت تدوین معیارهای روبریک کیفی برای اجرای موفقیت‌آمیز ارزشیابی توصیفیِ درس ریاضی دوره ابتدائی [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 5-40]
  • مرور سیستماتیک مؤلفه های اخلاق حرفه ای معلمان: مرور سیستماتیک براساس مدل رایت [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 145-174]
  • مرور نقادانه مرور نقادانه مطالعات انجام شده در حوزه مسائل کلامی ریاضی [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 191-212]
  • مسائل کلامی ریاضی مرور نقادانه مطالعات انجام شده در حوزه مسائل کلامی ریاضی [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 191-212]
  • مطالعات برنامه درسی ارزیابی تغییر برنامه درسی پایه ششم ابتدایی در شهرستان کوهرنگ بر اساس الگوی فولن [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 175-204]
  • مطالعه پرلز ارزیابی ظرفیت کتاب‌های درسی بخوانیم دوره ابتدایی از حیث تطابق با چارچوب سنجش مطالعه پرلز 2016 [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 183-204]
  • معلمان مطالعه فراترکیب دستاوردهای برنامه روایت پژوهی برای معلمان و دانشجومعلمان [دوره 15، شماره 56، 1399، صفحه 5-40]
  • معلمان ابتدایی عوامل مؤثر و روابط بین آن‌ها در ارتقای استفاده از فناوری‌های دیجیتال در میان معلمان دوره دوم ابتدایی و دبیران ریاضی دوره اول متوسطه [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 65-106]
  • معلمان دوره ابتدایی ضرورت تدوین معیارهای روبریک کیفی برای اجرای موفقیت‌آمیز ارزشیابی توصیفیِ درس ریاضی دوره ابتدائی [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 5-40]
  • مفروضه‌های نظام سلامت طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی آموزش بهداشت و ارتقای سلامت در دوره دبستان بر اساس مفروضه های نظام سلامت [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 31-62]
  • مولفه های شایستگی شناسایی ‌مؤلفه‌های شایستگی‌های مرتبط با فناوری برای برنامه درسی قصدشده رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان براساس TPACK [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 71-110]

ن

  • نظریه ساخت‌وسازگرایی تبیین مدلی برای تدریس مبحث ساده‌کردن عبارت‌های جبری در پایه هشتم [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 41-64]
  • نیاز آموزشی" شناسایی و اولویت‌بندی نیازهای آموزشی معلمان ابتدایی مجری برنامه شهاب [دوره 15، شماره 56، 1399، صفحه 167-192]

ه

  • همکاری میان معلمان تحلیل نقش اعتماد سازمانی، همکاری میان معلمان و تصمیم‌گیری مشارکتی بر فعالیت تدریس معلمان با میانجیگری خودکارآمدی معلمان (مدل‌یابی معادلات ساختاری) [دوره 15، شماره 56، 1399، صفحه 166-141]
  • هوش معنوی تحلیل محتوای کتاب‌های درسی پایه پنجم ابتدایی بر اساس مؤلفه‌های برنامه درسی آموزش فلسفه برای کودکان مبتنی بر هوش معنوی [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 115-152]

ی

  • یادگیری ریاضی اثر تدریس به روش معکوس در پیشرفت یادگیری ریاضی در بین دانش‌آموزان دختر پایه هفتم [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 129-154]
  • یادگیری مادام العمر ارزیابی وضعیت عنصر محتوا در برنامه درسی اجرا شده دوره کارشناسی رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان از منظر رویکرد یادگیری مادام‌العمر [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 9-40]